Vybrala jsem si firmu Paegas, která se od roku 1996 specializuje na provozování sítě mobilních telefonů. Vybrala jsem si jí, protože se mi její reklamy velice líbí, připadají mi originální a vždy mě dokáží zaujmout. Své reklamy umísťuje jak do sdělovacích prostředků, kterými jsou například televize či rádio, tak i na bilbordy, veřejné lavičky a jiné. Samostatnou kapitolu reklamy tvoří asi internet. Na internetu firma dělá asi největší reklamu, protože zákazník si tam může najít prakticky cokoliv o firmě. Její výroční zprávy, jména jejich vedoucích pracovníků i s fotografiemi, vše o nabízených službách, kontakt na firmu které může kdykoliv napsat svůj dotaz, posílání krátkých textových zpráv, log a melodií, místa svých prodejen a spousty jiných věcí. Firma se snaží také ukázat, že své zákazníky a ne jen je, má ráda a proto dělá, co se dá, aby upoutala jejich pozornost a zlepšila i okolí jejich života. Sponzoruje mnohé společenské akce jako například volbu Miss či Českého slavíka, tak i charitativní sbírky na pomoc lidem, kteří tuto pomoc potřebují. Tím má u lidí ne jen dobré jméno, ale i podporu v těchto akcích. Své reklamy rozděluje podle demografických vlivů jako například podle věku či podle sociální úrovně. Většina reklam se specializuje na jednu službu či nějakou novinku, kterou firma zrovna uvádí na trh. Reklamy jsou vždy velmi vtipné, přesné a upoutávající. Jsou většinou zaměřené na mladé lidi a jejich potřeby, ale dokáží zaujmout svým kouzlem i starší generaci. I když se nepovažuji za člena starší generace mě firma upoutala nejvíce jednou akcí před Vánocemi na Černém mostě. Všichni kolem jdoucí se mohli zapojit do různých soutěží od pexesa pro nejmenší či skládání básniček pro starší. Byl to krásný večer, všude hrála hudba, vystupovalo tam spousty známých lidí jako například mistři České republiky v „brejkování“ a vyhrávalo se tam spousty cen. Na této akci mě nejvíce zaujalo, ale to, že se tam sešlo spousta lidí různých generací. Byli tam k vidění děti ještě školou povinné tak i starší babičky a dědečkové. Velice mě to překvapilo, že i starší lidi mají zájem o takové akce a také firmu za to obdivuji, že toto vše dokázala. Touto akcí si u mě firma dost zvedla úroveň a upevnila si první místo na mém osobním žebříčku a i to, že zůstanu i na dále jejím zákazníkem.
28. prosinec 2012
2 906×
380 slov